Asel-53 Her bebeğin gelişimi farklı ☺️ kendinizi kötü hissetmeyin. Benim bebeğim oturmaya çok hevesliydi. Kontrollü 4 buçuk aylıkta başladık hafif hafif oturma alıştırmalarına. Ama asla dönmezdi. Yeltenmezdi 😂 6.ayda destekli oturabiliyordu. Ama dönmezdi. Yüzüstü asla durmuyordu. 7.ayda desteksiz oturmaya başladı. Dönmeler o zaman başladı yavaştan. Emeklemeyecek heralde dedik. Çünkü ayağa kalkıp elimizden tutup yürüyorduk sürekli ama yüzüstü gelince hiç durmuyordu sevmiyordu. Bir anda 8 buçuk aylıkta emeklemeye başladı. Diyeceğim o ki hiç kendinizi kasmayın üzülmeyin. Çalıştırmaya devam edin. Gösterin . Bir gün birden yapmaya başlıyorlar ☺️