Merhaba anneler yaklasık 1 aydır hastalıkla mücadele ediyoruz hafif öksürüğü vardı doktora götürdük bronşit olmuş dedi hava tedavisine başladık 10 gün sorna kontrole gittim gecmemiş dedi ateş ve öksürük grip de başladı ekstra ilaçlar verdi antibiyotik verdi ama hala gecmiyor kuru öksürük var ve burnu sürekli doluyor zor nefes alıyor burnunu temizliyorum ama 10 dk sonra aynı varmı deneyimleriniz neler yapabilirim 5 ay 15 günlük kızım