Loveismom
Evet hissedilir. Benim kızımda da hissediyorum bazen. Eğer bronşları balgam ile doluysa o titreşim hissediliyor, zaten bronşlarda balgam olduğu için akciğerde enfeksiyon oluşuyor. Doktor demek ki çok ileri boyutta görme ki ventolin vs.vermedi.
Günde 3 kere falan izotonik suyla hava verdiğinizde o bronşların yumuşamasını sağlar. Odasını da nemlendirmeniz önemli,buhar makineniz falan yoksa çaydanlıkla su kaynatıp odasında buhar her yere dağılacak şekilde gezdirin. Ya da banyo yaptırırken banyoyu iyice buharlaştırıp o şekilde banyo yaptırın. Yani en azından ben böyle yapıyorum. Size uygun gelen neyse onu yapabilirsiniz 💜💜