Meraba anneler günaydın.
Kandilimiz mübarek olsun.kitap önerisi istiyorum sizden 3kitap aldım onceji hafta birini bitirdim .yere yakın yıldızlara uzak ismi Emine tavuz dan bı tarzda kitaplar hoşuma gitti bu yazarın 😊☘️.enkaz altında metro da yaşananları anlatıyor.kar küresi Beyza alkoc aldım tam bitmedi bu kitap da .gençlik serisi gibi sürükleyici okununca sıkılmadan bitirecek gerilim aşk üzerine veya gelişim kitapları olur .
Hatice Kübra dan evlilikte kitabı aldım bide.guzel görünüyor.
Bu yeni çıkan kimsesizler matemi var onu okudunz mu seri ?
Farklı yazarlar olabilir beğenirsem okurum hemen.
Benm oglan uyuyunca açıyorum geceleri gündüz öğlen bu şekilde 💕🌺