Merhaba anneler, Salı günü kızıma 1 yaş aşısı yaptırdık kızamık ve su çiçeği aşısı 2 tane. 2 gündür ateşi çıktı şurup belli süre indiriyor sonra tekrar çıkıyor. Hiç ateşi çıkmazdı bebeğimin. :( dün hastaneye gittik kanına baktı temizdi bişey çıkmadı. Serum taktılar ateşi düştü kendine geldi ama şuan yine halsiz ateşli. Kulak içi ateşi özellikle fazla napcam ben 😭😭😭