Kızlar bebeğim 14 aylık şu zamana kadar gayet güzel yiyen bi bebeğim vardı önüne ne koysam yerdi ama yaklaşık bi 10 gündür yemekleri unuttu sanki önüne koyduğum yemeği ilk defa görüyormuş gibi davranıyor iştahsız değil mamayı hala iştahla içiyor ama ek gıdaya karşı çok soğuk asla zorlamadımda zaten blw şeklinde besleniyor ağzına bakıyorum kabaran diş falanda yok nolur bi akıl verin