Mavsnz06 valla bizimkide 13 aylık misafirlikte görüyor bazen , en son bi yerde eğer sende mutluysan alkışla diye tv de çıktı baktım izliyor, alkış yapıyor 😂 çok şaşırdım doğrusu izletsem mi diye düşündüm de bilemedim şimdilik izletmiyorum ama bazen şarkı açıp söylediğimiz oluyor