Bekarkende evlendikten sonrada hatta dogumdan sonra bile her zaman aşırı adet kanaması görüyorum o ilk üç gün zehir oluyor bana hiç bi şekilde dısarı cıkamıyorum dakka bası wc gidiyorum hayatımı her zaman cok etkiledi bu durum ama düzenli her 29 günde bir adet oldugum için doktor normal demişti bi kere ama gercekten bu kadar kan normal mi ya hayatımı etkiliyor hiç bişey yapamıyorum o günler tamamen bpoş geçiyor