Merhabalar kizlar birsey soracaktim Hani dogum yaptigin esnada genitalde kesilen bölge varya. Orda findik büyüklügünde bir sişlik var. Sabah kalktigimda farkettim. Bu sizce ne olabilir? Boyle yumusacik sismis. Bezeye benzemiyor
Bu arada dogum yaptim lakin sezaryan. Yani kesi olmadi (bolge ismini bilmedigim icin oyle tarif edebildim)