Ocak 3de oldum sonra idar yolu enfeksiyonu geçirdim o sürede ara ara
ama enfeksiyon içi antibiyotik ve enfeksiyon ilacı ve agrı kesici kullandmm kanamam oldu dün aşırı mide bulantısı ile uyandım test yaptım negatif çıktı erken mi yaptım sizce kan versem mi bugün ayın 17 si