Arkadaşlar merhaba, oğlum 6ay 8 günlük. Beşikte emzikle ninni söyleyerek uyutuyorum bi süredir. Geceleri uykusunda çok ağlıyo ve dönmeye çalışıyo sonra dönünce daha çok ağlıyo ve böyle saatler sürüyo bazen yeniden dalmasını sağlamak. Bu sürede gözlerini açmıyo ama. Saat başı da bu şekilde uyanıyo. Kendini geriye atıyo, dönüyo, sırtını kaldırıyo yatakta savaş veriyorum resmen sakinleşsin diye. Başka odaya geçtim, yattığı yeri değiştirdim, üzerine ince bir şey örttüm olmadı kalın örttüm ama hiçbiri çözüm olmuyo. Emmek istese desem memeyi de istemiyo her zaman. Şaştım kaldım. Bunu yaşayan var mı? Nasıl bir çözüm buldunuz?