Merhabalar güzel anneler kızım daha yeni 5.bucuk aylık oldu diş falanda cıkarmadı doktor erken cıkarır demisti 3 aylıkken ama hala cıkaramadık ondan kaynaklımı yoksa biseymi korkuttu bilmiyorum ama uykusunda iç çekerek ve hıckıra hıçkıra aglıyor gücagıma alıyor gene devam ediyor gece 5 te oldu zaten uykusunda bi saat önce dalmıstı çok zor bi geceydi ve hala devam ediyor ne yapabilirim calpol verdim diş jeli verdim okudumda ama ne faydası oldu derseniz bence aynı yani baska fikirlere çok acıgım suan.