Merhabalar bebeğim 3 ay 10 günlük alerjisi var normal çocuk doktorunada gittim alerji bölümünede diyet yapmıcaksın bebek alışıcak dedi ilk başlarda kakada kan vardı geçti mukus çoktu azaldı cildi kötüydü geçti ama karnında aşırı gaz ve gurultu var kakada bazen çok az mukus oluyo onun dışında kilomuz düşük çünkü emmiyo tek göğüs emziriyorum ve red yaşıyoruz ki sütüm yok denecek kadar az mama normal mama alıştığı için alerji maması içmiyor oda iki saatte 60 cc çok moralim bozuluyor resmen yıprandım yoruldum ne yapcağımı bilmiyorum benim emse ve doysa diyeti sonuna kadar yapıcam mamada almıyor nolur yardım 😢😢😢