Yeni-anne22 Kızlar merhaba molfix kullanıyorum ama sızdırıyo bu ara baby turco almak istiyorum memnun musunuz bide kalıpları nasıl bebeğim 6.5 kilo 3 aylık 4 numara almayı düşünüyorum büyük mü olur sizce nasıl kalıbı kaç numara almam lazım
asya___ Yeni-anne22 Baby turco kullanıyorum çok memnunum. Benim kızım da 6 kilo 3 numara kullanıyoruz biraz kalıpları küçük gibi geldi bana
Mihriiii Yeni-anne22 bende molfix ten baby turcoya geçtim. Çok memnunum sadece molfixe göre bir tık küçük kalıpları, 4 numara iyi olacaktır
Nuurrdi Yeni-anne22 ben molfix pure and softla başladım aradada prima premium care aldım. Sonra bebeğim yogun bakıma yattı hemşire sleepy ecologic almamı söyledi. İnanın prima yapıştırıyor. Sleepynin ecologic serisinden stok yaptım. Primaya verilen paraya yazık elimde kaldı kullanmak istemiyorum kenara koydum duruyor. migrosta sürekli indirime giriyor tanesi 2 tlye geliyor en fazla denemenizi öneririm.
asya___ Yeni-anne22 şuan tam olmuyor bir tık büyük gibi geliyor isterseniz küçük paketlerden 3 numara alın deneyin
AlyaDAA Bende molfix ten baby turco ya geçtim ama kakası hep tasio anlamadım benim kızım mi çok fazla. Kaka yapio 🙄🤗
Yeni-anne22 Nuurrdi baby turco çok önerdiler canım slepyden arkadaşlarım memnun kalmamışta bende kaç numara alsam bilemedim o yüzden sordum
Yeni-anne22 asya___ 4 numara aldım bile 😞 internetten gelene kadar biraz daha kilo alır heralde kalıp küçük diyo herkes büyük gelmez galiba
BE2020 Oğlum 27 aylık bir çok marka bez denedim hepsi sızdırdı şuan MOLFİX bantlı bez kullanıyorum çok memnunum 👍