Kızlar dün oğlumu doktor kontrolüne götürdüm muayene için bu arada 25 günlüğüz. Neyse muayene oldum guatır idrar tahlili falan da istedi bu arada hiçbir sorun yok sadece bu tahlilleri yapalım dedi yaptık. Eve geldim bir kaç saat sonra saglık ocagındaki eve aradı işte oğlunuz temaslı bulasma yeri hastane basımıza ilk defa böyle bir olay geliyor be oldu diye. Neye ugradığımı sapıttım hemen sonuclar için doktoru aradım bu ne demek oluyor be kızamıgı dediğimde tahlil sonuclarında aıkıntı yok fakat sizden bir saat sonra kızamık vakası geldi o yüzden önlem amacla kontrol altına alınacaksınız dedi ve ben asla bir saat sonra geldiğini düsünmüyorum kesin arka arkasına girdik. Neyse neye ugradıgımı sapıttım o kadar korktum ki anlatamam. Saglık ocagındaki ebe de korkma sadece bir ihtimal ben kızamık vakası yazınca ne oldugunu anlayamadım dedi. Biraz önce 0212 li bir numara daha aradı bu seferde bulundugum ilçedeki farklı bir özel hastanede bir hemsire numarası verip ayrı bir odada muayene olması gerektiğini ve cocuk doktorunun görmesini istedi ama o hastaneye gidecekmişim. Allah askına neler geliyo suan benim basıma ya öyle birsey varsa da bulastıysa ben napıcam daha bebegim 25 günlük bu neyin nesi 😭