Serife23 Merhabalar aranıza yeni katıldım doğum yapalı 24 gün oldu ve bu süreç içerisinde görüntümden hiç memnun değilim diyetisyene gidip aynı zamanda sütü kesilmeyen annemiz var mı ve beslenme listesini bizimle de paylaşabilirmi
Sevensevilen Serife23 merhaba ben emziren anne diyet grubuna katıldım. Kiloya göre diyet veriliyor. Emzirme dönemi çalışan bir diyetisyene başlayabilirsiniz. Sütünüzün miktarı ve kalitesi artar. Kesinlikle tek başınıza diyet yapmayın. Sadece abur cubur tatlı yemeyin tamam. Henüz yeni doğum yapmışsınız kendinize zaman tanıyın
sarifirtina Serife23 https://imgyukle.com/i/QxWjbf https://imgyukle.com/i/QxWOGI bir hafta oldu başlayalı 5.5 aylık bebeğim var emziriyorum . doğumdan sonrada +5 kilo alınca hemen başladım herhangi bir rahatsızlığım ilaç kullanımım yoktur bence sizde uygulayın emin plun faydasını göreceksiniz diyetisyenim her hafta yeni liste hazırlıyor ben baya iyi hissediyorum kendimi normalde şekerim çok çabuk düşer ama hiç düşmüyor