nazliicank 6 aylık bebeğim ishal oldu. Gazını zor çıkarıyor sancıyla uyanıyor. Doktorumuz reflor şase ve tribudat şurup verdi. Ek gıdaya da başlamıştık. Ne verebilirim? Tecrübeli olan var mı
Melis2015 nazliicank muz ezip verin birde probiyotik kullanabilirsiniz ama doktorunza sorarak dış olablir bizde diş çıkarırken ishal oluyoruz
ruveydaensar nazliicank haşlanmış patates de ishale iyi geliyor . Bu de diş zamanı ishalnolur diyorlar belki dişi geliyordur . Şuruplar etki eder zaten bı şeye gerek kalmaz diye düşünüyorum
nazliicank Melis2015 prebiyotık kullanıyorduk ona rağmen oldu. Onun yerine reflor verdi. Dişler 3 hafta once cıktı o zaman olmamıstı
hkaf2580 Test yaptırabilirsiniz biz rota virüs olduk çünkü sadece ishal vardı ve sonradan halsizlik oldu ne olur ne olmaz bir yaptırın derim çok yaygın çünkü maalesef😔
nazliicank hkaf2580 allah korusun eger 3 gune gecmezse bende gıdecegım doktorumuza. Halsizliği yok huysuz sadece
nazliicank ruveydaensar şimdi patates ve havuç haşlıyorum. Diş çıkardık o zaman olmamıstı ishal. Gazı çok zorluyor sancı gırıyor çığlık atarak aglıyor hep
Melis2015 nazliicank onu bilmiom işte biz diş çıkarırken ishal oluyoruz sizde öyle olabilriisniz diye söylemiştim bn probiyotik kefir falan veriyordum hep inşallah bian önce geçer ishal bebeklerde kötü oluyor ya sürekli mızmız oluyorlar karinalri ağrıyor😔
hkaf2580 nazliicank tabii rabbim korusun biz önlem alalım ama siz sürekli gözlem halinde olun umarım hemen geçer masum meleklerimiz onlar bizim 😔
ruveydaensar nazliicank oyyyy kıyamam yaa. Dün gece benim kızım da öyleydi geceyi ayağımda geçirdi uyuduğu yerde inliyordu ben de dün yoğurt verdim ondan mı oldu diyorum bugün de deneyim yine aynısı olursa alerji galiba
nazliicank ruveydaensar evet bende yogurt verdim 2 gun. Oncesınde de gazlandıgı zaman yogurt yemişti yine. Ben bide kaşık mama vermiştim o da yapmış olabilir emin olamadım. Ama yogurt gıbı gelıyor. Emzirirken de süt ürünğ tuketememiştim gaz yaptıgı için
Ayse5868 Benimde 11 aylık kızım var ishal sadece doktora gittik ilac verdi hastanede yattık gecmiyor hic