Arkadaşlar bebeğim 9 aylık inanılmaz derecede huzursuz oldu sürekli ağlıyor mesela düşmüyor sendeliyor ama sanki büyük bir düşüşmüş gibi ağlamaya başlıyor özellikle bana karşı kesinlikle hiç birşey yapmamı istemiyor mutfaktaysam yapışıyor paçama başlıyor ağlamaya korkmaya başladı hapşırınca sümkürünce vs aşırı korkuyor ağlamaya başlıyor birde sinirlenince kendini kasıyor sıkıyor aşırı hareketli ve meraklı bir bebekti bu sıralar keyifsiz ilgisiz isteksiz nedir bu böyle bunları yaşayan varmı