Seymaaural Adasenay bende çok korkuyordum 2. Ay aşılarında ama korkulcak birşey yokmuş.İlk gün en fazla 37.5 civarına cıktı.Doktorda 37.7yi gecerse 1 çay kaşığı calpol ver demişti.Geçmediği için vermedim.Daha da ateşi olmadı.Sürekli ateşini ölçüp kontrol edin.
Mrysmg Adasenay 2. Ay aşısı rahat geçti bizde sadece aşıdan sonra çok uyudu 4. Ay asisindan korkardım ben olsam ama her bebekte degisir 4. Ay aşısı çok zordu
ruveydaensar Adasenay canım az bı ateş ve huzursuzluk yaptı benim kızımda. Ateşi 38 e yaklaşmıştı bı çay kaşığı calpol verdim. Bı daha da çıkmadı. Ateşini kontrol et bikac gün huzursuz olabilir o kadar. Korkulacak bi sey yok tedirgin olma 🌸
Hndealnathn Yapabilir yapmayadabilir. Tüm aşılar çocuktan çocuğa fark eder. Benim 2 çocuğuma da yaptı ama arkadaşlarımın arasında ateşi olmayanda vardı. Ateş takibi yaparsınız ona göre davranırsiniz
Karpuzlu_lolipop Adasenay dün olduk ağrısı çöktü galiba baya ağladı iki defa 6 saat arayla calpol verdim başka bir sorun olmadi beklediğim den iyi geçti
starwomen Adasenay her bebek farklı tabi ama sizde ateş olmadı 1 gün huzursuzluğu olmuştu uykusunu da etkilemedi ertesi gün normale dönmüştü
kolonyalimendil Adasenay ateş olmadı bizde ama verem aşısı olmadı diğer karma aşıları oldu verem bugün olacak, çok hafif ateş yaptı ama bişey vermedim sadece çok uyku yaptı ama ateşini kontrol edin 37,7 yi geçerse bi ç.K calpol ver demişti doktorum