Bssraa2 Ben tam 1bucuk ay çektim meme ucı yarasından çok zordu bu sebeptende sol mememi reddetti 21 ay sağ meme emzirdim sadece çünkü sol mememi asla veremiyordum kanlar içinde kalıyordu. allah yardımcınız olsun sizinde. doğru emzirmek sadece ucu emmemesi demek. Kahverengi kısım zaten çok genişlemiş olduğu için belki tamamını alamaz ama büyük çoğunluğu almalı. Elinizle memeyi kavrayın yani mesela sağ memeyi emzirirken sol elinizi baş parmağınız yukarıda kalacak diğer dört parmak memenin aşağısında olacak şeklde kavrayın, önce birden ağzına sokmayın memeyi aşağıdan yukarıya ağzına yerleştirin sadece ucu değil kahverengi kısımda ağzında olacak ve emdiği süre boyunca eliniz kalabilir bebeği oynatmayın tam yerleştirin. Burun delikleri açıkta kalsın nefes almasını engellemeyin. Ve doğrı emdiği zaman dilini altta göreviliyorsunuz. Makas işaretiyle emzirmeyin sütün gelmesini engelleyebilir. youtubeden izleyerek ve yazılar okuyarak öğrenmiştim hatta nir arkadaşımı görüntülü arayıp nasıl emzirdiğini bile izlemiştim öğrenebilmek için. Bu arada göğüs kapaklarını bence kullanın çünkü yara olduğu için atletinize sütyeninize direkt temas edince çok acıyor ama kapaklar sürtünmeyi engellediği için acısını hissetmiyorsunuz ve içi süt dolduğu için memenin daha rahat iyileşmesini sağlar. Sağlıkla büyütün yavrunuzu. Eğer başaramazsanız sağlık ocağındaki ebelerden ya da emzirme danışanlarından destek alın. Pes etmeyin dünyanın en güzel şeyi emzirmek❤️