ELaaaedaa Uykuya çok zor geçiyo kaç gecedir ağlıo geceleri uykusunda uyumuo bağırıo sizde oluo mu atak haftasımı acaba bilemedim perşşan etti resmen bizi
starwomen ELaaaedaa 8. Ayda bizde yaşadık aynı şeyleri ve resmen günler geçmek bilmedi sonrasında düzeldi çok şükür ama berbat bir aydı bizim için 9. Ayla birlikte çok şükür düzeldik
Mervissss ELaaaedaa Oğlum yeni 8. Ayına girdi yaklaşık 2 haftadr bu şekilde atak haftasi, biraz uzun sürüyormuş inşallah çabucak geçer
gizzemj Benimde 8 ay 4 günlük. Çıldırıcam artık sürekli uyanıyor .Yatağa koyduğum an ağlıyor memede susuyor