Ya ben de vivo aldım pastörize sütle mayaladım tadı güzel ama kaşar gibi sünüyo yoğurt. Üstünde yzan tarife göre yaptım 6-8saat bekletin diyo 8saat beklettim ama açtığımda tutmamıştı, sıcak su koydum tepsiye 2saat daha tuttum öylelikle tuttu ama kıvamı hoş değil. Ben kavanozlarda yapıyorum 270cclik belki ondan tutmadı bilmiyorum. Ya da sütten olmadı:/