Ya Rab…
Esirgeyen,koruyan sensin..
Mübarek gün hürmetine, mazlumlar, masumlar hürmetine kimseye bu acıları bir daha yaşatma..😢 🤲derler ki: "Hüzün yılını yaşayanların müjdesidir; Miraç."Kandilimiz Miraç’ımız olsun. Yaralarımıza şifa, gönlümüze müjde olsun. Hayırlı cumalar Kandiller