İşe başlardımmm ki bende başlayacağım ve sizin kadar şanslı değilim ailemi ikna etmeye çalışıyorum 2 gün sen 3 gün sen bak diye bebekler hemen büyüyorlar evde bütün gün kaliteli zaman mı geçiriyorsun hayır, ama çalıştığında hem zihinsel hemde ruhsal olarak bebeğine daha çok vakit ayırıyorsun ama erteleyebiliyorsan 1 kaç ay izin kullan sonra başla ben öyle yapacağım 8. Ayda başlayacağım, yolunuz açık olsun.