Merhaba kızlar kızım 4 bucuk 5 aylık olmak üzere herkese ağlıyor babannesi anneannesi amcaları dayıları bizden başka kimseye sevdirmiyor kendini 😅 bu durum gecici midir yoksa dönemsel bi durum mu veya ne yapmam gerekiyor o kadar çok ağlıyor ki tramvaya döncek diye korkuyorum alıyorum hemen kucağıma