arassmomss aynen bencede en ufak bir şey gaz yapıyor 8 aylık hala aynı. 4 aylık o azalır dediler 6 aylık olsun biter dediler. Ama bitmiyor valla. Tabiki eskisi gibi degil ama bazen nadir de olsa cpcuk ağlama krizine giriyor saatlerce kıvranıyor artik ne yapıyorsa zaten dikkat etmekten çocuğa hala gaz yapan şeyleri yediremiyorum. Kendim de yiyemiyorum doktora da sordum hala gaz sorunu oluyor diye o da genelde 6 ayda gecer bazi cocuklarin 6 aydan 12 aya kadar da uzayabiliyor eger 6 aydan sonra hala gaz probleminiz devam ediyorsa ileride o çocuklar bağırsak tembelliği kabızlık sorunu çekebiliyor bunlar onun sinyali oluyor biz de şimdiden probiyotikle destek veriyoruz bağırsak gelişimine öyle olduğu zaman dedi probiyotikli d vitamini damlasi önerdi. Probiyotik kullanmak Belki sizin de işinize yarar ben almayı düşünüyorum ilerisi için faydası olur belki doktorun dediği gbi