Hanımlar bebeklerinizi nasıl uykuya geciriyorsunuz ben beşikte sallayarak uyutuyorum 6. aydan sonra bırakırız diye düşünüyorduk ama nafile alışmış yardıma ihtiyacım var sallamak zararlı diyenlerde var özellikle araştırınca öyle çıkıyor nasıl bir yol izlenmeli dert oldu bu bana😢