Merhaba sevgili anneler🌸 benim oğlan 2-3 gündür geceleri uyanıyor ve 3-4 saat uyumuyor. Örneğin bu gece 11de emzirdikten sonra saat 1de mızırdandı.. emzirdim, gazını çıkardım, altını değiştirdim, yanımdaki beşiğe koydum fakat saat 4.30a kadar asla uyumadi.. ağzına emzik veriyorum susuyor, emzik ağzından düşünce başlıyor tekrar ağlamaya 🤦🏻♀️ son care salona gittik, ışık açık bir şekilde ana kucağına yattık. 4.30 gibi yattı, şimdi uyandı (7.30) ve yine direniyor.. bir de gazı olmamasına rağmen sürekli ıkınma modunda… Ne yapacağımı şaşırdım. Ne olur akıl verin bana, çok yoruluyorum.. yavruma yetemediğim için kendime de kızıyorum 🥺