38 3 te dogum yaptim muyanede sancim cikti apar topar doguma aldilar Bebeğimi kuveze koydular beni eve gönderdiler suyu atamamış vücudundaki bende Manuel sağım yapmaya çalıştım hastaneden beri fakat bu akşam taş gibi goguslerim ve sanki sagdakinden o kadar gelmiyor sol kadar napmak lazım bosalmasi için yardımcı olurmusunuz bide çok kalirmi kuvezde çok üzülüyorum