momandad_16 Pazartesi günü aşı oldu şuan ateşi var çok aşıdan olabilir mi yoksa başka bişey mi acaba uykuda uyuyamıyor sürekli ağlıyor anne diye sayıklıyor
Busranehirmila momandad_16 aşı ateşi ertesi gün olur en fazla. Sizin aradan çok gün geçmiş aşıya bağlı değildir muhtemelen
Ucansupurge momandad_16 Aşının ateşi bu kadar uzun süre sürmez 39civari yazmışsın dişte olamaz bir doktora görünun canım geçmiş olsun
momandad_16 Busranehirmila Kbrasngltgs bilmiyorum diyten bu kadar olmaz ateşi aşırı sıcak vücudu uyudu şimdi ama ani titremeler geliyor sayıklıyor havale geçirmesinden korkuyorum
momandad_16 Kbrasngltgs burnu zaten hep tıkalı alerjik riniti var akşama kadar bişeyi yoktu aniden ateşlendi zaten uykuda
talula momandad_16 diş ateşinde bu kadar olmaz muhtemelen bebeğiniz hasta olmuş. Üşütmüş olabilir mi burun akıntısı öksürük ?