Yivit2022 şu platform da kimseyi kınamadım kimseyi linçlemedim bana ters gelen konuyu okumadım saydım geçtim 6 ay 9 günlük bebegim var aglar kucak ister 2 de uyur 5te kalkar uykusuzluktan huysuzlanır gözünü açmadan aglar 7de uyur 8 de kalkar vs vs gün içinde iş yapamam hatta geçen yarım ekmegi bölüp tezgahın üstüne koymuşum akşam eşim gelince farkettim yiyememişim bile velhasıl kelam ne bir of dedim ne sesimi yükselttim. Dünyayı tanımamış, hala alışmaya çalışan, ayına uygun etrafı keşife bayılan, meraklanan -uzmanların makalelerine göre daha cok keşif için uykuya direnen ve dünyaya gelmek için size yalvarmamış ama; Allahın size emanet gönderdigi bir mucizeyi mi ısırdınız gerçekten ? Buraya yazarak anneyiz, robot değiliz, pişmansın, hıı tamam, hadi bi şey olmaz, bi daha yapmazsın, dememizi mi beklediniz? Tedavi olun hanımefendi en acil şekilde. Kötü anne demek haddim değil ama saglıksız bir annesiniz belli ki daha fazla bir şey yazmayayım en iyisi. Bu arada bol keseden de atmıyorum eşim yardımcı olur sadece işten geldiginde ailelerimizle de 10 dk yürüme mesafesindeyiz ama hiç kimse yardımcı olmaz ki zaten kimse size yardım etmek çocugunuza bakmak zorunda da değil