10da yatıyor gece 4te kalkıyor ama kalkamıyor🙄 remen boynuma gömülüp duruyor öylece sallanmak istiyor hani ya uyur ya uyanır benimki ikisinin arasında. Sonra sabah 7-8, tekrar uyumak istiyor o zaman da düzen şaşıyor. Uyutmasam ayrı dert ne yapacağımı şaşırdım 😔 uyansa tamamen ona da razıyım. Yokmu çözümü olan hanımlar 😔