Sfybsfyb kime sorsan ya 4 ya 8 der zaten ataklarda 😅 ama ikisini kıyaslayınca bana 8 daha zor gelmişti. hiç uyumuyordu uykusu geldikçe susmadan ağlıyordu çarşafta bile sallamayı denemiştik belki uyur diye 😂😂
emzik almasın uyku arkadaşına alıştır. maddi imkanın varsa bir danışmandan yardım alabilirsin