Hatice_kocak Depremin başından beri buz uyuyamadik oda bizle hep uyanık kaldı sonra hep 5e kadar uyuymamaya başladı gün içinde yatıyor ama 40cıktığından beri böyle oldu napicam yàa aşırı yorgun düşüyorum naptıysam uyumuyo duş aldırdım mayışır diye Yok
menek16 Hatice_kocak bazı bebekleri duş ayıltırmış mesela benim bebem 😬 gece gündüz ayrımı yapamadıgı için uyumuyor sabır yakın da düzene girecektir bi nebze
Hatice_kocak menek16 öyle oldu herhalde inşallah düzene girer ilk 40 çıkınca dediler değişen bı şey olmadı ahaha
menek16 Hatice_kocak evet onu bana da çok demişlerdi ilk başlar da 40’ta normal gün işte diyodum sonra baya 40’ı çıksın diye bekledim sanıyorum ki bebem 8 bucuk 9’da yatacak falan 😅 öyle işte 6 aylık 2’den önce uyumaz 😬