Kartımdan okul masrafları adı altında dolar ödemesi geçilmiş üç kere. Başına gelen veya bankacı var mı nedir ki bu? Kartımı online ödemeye kapattım. Yarın bankayı arayacağım ama şaşkınım şu an. Tesadüfen gördüm. Hesap özetine pek bakmam bu sefer bir bakayım dedim bu ay üç kere işlem yapılmış.