Canss3535 Kızlar bebegkmde hala gaz sıkıntısı var. Şuan 70,5 75,t hafta ataginda . Sürekli dönüp duruyor inliyor sık sık uyanıyor ataktan mi gazdan mi bilemedim. Bu dönemde bunları yaşayan oldu mu geçici mi😩
Meltemingo Canss3535 bizde tam 16 ayligiz canim bnimkde geceleri cok sk uyanio …uynio bi saat iki saat otruyo geri yatiyo falan ama 5 disi birden ayni anda cikartiyo ona bagliyorum
mamanveutdormir Canss3535 geçen haftaya kadar bizdede sorun aynıydı. atak dönemi demek ki bakmamıştım hiç ama faranjit 3 tane azı diş herşey üst üste gelmişti çok zordu. yaklaşık 4-5 gündür düzeldi çok şükür
Mihrimahim16 Büyüseler de Rahata Kavuşsak benim kızımda Geceleri sürekli kalkıyor Dişten dolayı sizinde diştendir eminim..
Canss3535 Mihrimahim16 bizim tüm dişler çıktı. Son 4 azi kaldı da onlar biraz daha geç çıkar diye düşünüyorum. Suanlik belirti yok
Canss3535 Meltemingo aynen sizin disten büyük ihtimal. Ama bence uyanınca lamba açıp oturmayın alışır hep yapmak ister. Yatakta uzanın zaten Bi süre sonra gelir uykusu ;)