H_nurozkan İyi geceler biraz önce birden basımın sag tarafında bi yanma oldu elim ayağım titredi tansiyonum 12/8 di ama ben kendimi çok kötü hissettim bayılacak gibi bisey oluyor gibiydi sanki bu panik atak mi ?
guneskorsi H_nurozkan muhtemelen sekeriniz düşmüş seker hastasıyım arada oluyor bana tabi yine de tekrarlayan bir durumsa doktora görünün🙏
Deletedmom_62 H_nurozkan evet panik atak olabilir bazen anneme de öyle oluyor. Düzenli psikiyatri ilacı kullaniyor ama yine de bazen birseye üzülüp kafasına takılınca oluyor.
H_nurozkan guneskorsi ya böyle basım da bi basınç oldu sonra ben hemen bisey oluyor zannettim elim ayağım titremeye başladı karnım agridi yutkunurken de Bogazim da bisey varmış gibi oluyor
guneskorsi H_nurozkan ani şeker oynamasi da olabilir tedirgin olduysanız tahlil yaptırın rahatlarsınız
H_nurozkan Deletedmom_62 benim 19 aylık bebeğim var emziriyorum o yüzden doktora gitmedim yanı panik atak mi bilmiyorum ama her zaman değil de arada oluyorum her oluşumda değişik seyler oluyor