Minikbirbebek Aşısını oldunuz mu Bide benim kızım 18aylıj oldu ama Baba mama dışında hiç bişey demiyor Öğrenmek istemiyor gibi kaçıyo bişey öğretmek istediğim zaman. Kelimesi hiç yok denilcek kadar ne yapabilirim
Haydinn Minikbirbebek 19. Ayın içindeyiz bu ay açıldı kızım , pes etmeyin bol bol iletişim kurun aşı da bizde şişlik vs yapmamıştı ben aşıdan sonra calpol vermiştim her ihtimale karşı
Haticeyns Minikbirbebek benim kızım da 20 aylık baba mama dede abla anne yok hiç söylemed 😀 bide dediğiniz gibi hep işaret ederek istiyor anlatmaya çalışıyor bende elimden geleni yapıyorum konuşması için ama sanırım zamanı var bilmiyorum her çocuk farklıdır diye düşünüyorum ha bide zıplarken hoppala diyo bu diye soru soruyor bana göre de bunlar az geliyor tabi
Haydinn Minikbirbebek dediğim gibi bol iletişim sürekli dışarı çıkıp parka gidiyorduk gördüğümüz herşeyi işaret edip söylüyorduk yavaş yavaş meyvesini alıyorsunuz tezgahın üzerine koyuyorum yemek yapıyorum hem anlatıp hem onu da dahil ediyorum olayların içine beş duyu organımız ve sayılar şarkıları ile de sayı ve organlarını da göstermeye başladı
Minikbirbebek Haydinn organları gösteriyor sayıları öğrenmemek için direniyor Bende sürekli dışarı çıkarıyorum sadece işaret diliyle iletişime geçiyor Hareketlerle
Tirtil35 Minikbirbebek bisey ogretmek icin cabalamayin normal gunluk her yaptiginizi anlatin ama herseyi aciliyorlar