Tugco bende çoğu mamayı kullanan biri olarak golden goat veya evolvia diyorum, aptamil köpüren gaz yapan ve iyi olmayan bir mama bence, hipp desem hiç kilo aldırmadı, evolvia kullandım ondan da memnundum aslında ama bulması biraz zor en son eşim büyük paket bulmuş geceleri onu veriyorum bitsin diye . gündüzleri golden goat ve golden goatla devam edicem gelişimi son iki aydır baya güzel bir de çok kusan bir bebekti iyi geldiğini düşünüyorum