Senanur_ZynpAlya merhabalar aynı durumu bizde yaşadık ben 0 babamız B olunca oğluş da babaya çekip B olmuş 🥰 biz de hastanede yapılan ilk ölçümde 9 çıkmıştı 10. GünümüZde 15 oldu ve 14. Günde 9a düştü tekrardan merak etmeyin bol bol emzirin benim sütüm az olunca doktor tavsiyesi ile mamaya başlamıştık çok uzamadan atlattık çok şükür siz de bol bol emzirin geçecek moralinizi bozmayın 😊