Herkese merhaba,
Yeni doğum yaptım kızım daha 7 günlük. Allaha şükür sütüm 4. günden beri geliyor ve bende emziriyorum. Ama 2 gündür göğüslerim çok ağrıyor, emzirdikten sonra da süt üretmeye başladığı esnada da. Bu normal mi? Yoksa sütüm fazla mı var ya da kızım yeterli seviye de emmiyor mu? Ne yapmalıyım?
Yardımcı olup beni bilgilendirir misiniz?
Şimdiden teşekkürler.