😇tabi ben size hatirladigim kadarki rutinimizi yazayim. Bu rutin 4. Aydan itibaren olustu sanirim ama oncesinde de ayni saatlerde yapmaya baslamistik biraz biraz. Biz aksamlari muhakkak kendi odamizda, perdeler kapali sekilde 18.30 gibi mama/meme verip uyuttuk (bizimki mama iciyordu 90-120 cc sanirim sonrasinda meme). Gece 12-1 gibi kalkardi. Yine sifir isik odada, biraz mama. 4-5 gibi bazen tekrar kalkiyordu belli olmuyordu, o zaman meme ve tekrar yatis. Sabah 6.30-7 gibi uyanis. Iste zeka kartlari gosteriyordum, alt degistir, biraz kucakt, hava fena degilse 15-20 dk kanguruda yuruyus, 9-10.30 arasi tekrar uyku. Bir de su an tam hatirlamamakla birlikte oglen 2-3 arasi tekrar uyku. Ama bur rutin olusturunca sadik kalmanizi oneririm. Bence bebekler seviyor o duzeni ve inanin rahat edersiniz ileride. Tabi buyudukce aksam uyku saati 7 oldu sonra 7.30 onu kendiniz ayarlarsiniz. Saglikla buyusun 🥰