Birgubilikannesi55 merhabalar, ilk zaman ben de ablamdan duyup almıştım. Ancak doktorumuz hiçbir işe yaramadığını, şekerli içeriği sebebiyle bebeklerin hoşuna gidip onların ağlamasını oyaladığını söyledi. Yorumları okuduğumda da farklı forumlarda başta işe yaradı sonra yaramadı vs gibi yorumlar var. Karnı ağrıyan çocuğa şekerli su vermek gibi. Biz o damlayı kestik. Gayet kendi de gaz çıkartabiliyormuş. Biz psikolojik olarak kendimizi yıpratmışız.