Milosunannes41 2 aydan sonra uyandirmadim hiç ne zaman isterse o zaman verdim 3 aylık olmuş sarılık riski yok bırakın rahat rahat uyusun sanıldığının aksine bebeklerin gece beslenmesi onlara fayda sağlamıyor belli bı zamandan sonra çünkü uyurken bile bağırsakları çalışmış oluyor ayrıca düzenli olarak 3.4.saatte bir kaldirirsaniz çocuğunuz 5 ya da 6 yaşına geldiğinde bile o saatlerde uyanır çünkü alışkanlık yine de doktorunuza sorun doktorum böyle anlatmıştı bana