Bende her tuvalete çıktığımda sanki cam parçası çıkarıyorum gibi canım yanıyor. Tuvaletim bittikten sonrası işkence gibi ne oturtabiliyorum nede ayakta durabiliyorum. Ama normal günlerde beni rahatsız etmiyor sadece tuvalete çıktığımda oluyor. Korka korka lavaboya gidiyorum hep☹️