Normalde evimiz 22-24 derece arasında oluyordu içine alt üst pijama giydiriyordum yeterli oluyordu. Birkaç gecedir ev çok soğuk olmaya başladı 19-20 derecelere düşüyor bebeğim de hapşırmaya başladı üşüyecek diye içine zıbın, alt pijama onun üstüne de tulum giydirip uyku tulumunu giydirdim hatta üstüne de battaniye örttüm yine üşüyormuş gibi geliyor. Gece altını değiştirirken göğsüne baktım sıcaktı ama bacakları soğuktu. Bir uyku tulumuyla şaştım kaldım resmen. Hem üşütmekten korkuyorum hem sıcaklatmaktan 🤷🏻♀️🤷🏻♀️