Öncelikle tüm halkımızın başı sağolsun.Hayat devam ediyor malesef diyerek söze başlıyorum.arkadaslar oğlum 18 aylık. 3 oyuncak sepetimiz var .toplayıp dolabına koyuyorum . Kendisi hepsini ortaya çıkartıyor ve döküyor. Bu kadar oturup oynamak yok ben yanına oturursam anca bir kaç dakika o kadar. Oyuncaklarla oynamiyor ama hepsini ortada ve dağınık istiyor .Sizin akran bebeklerde oynama durumları nasıl acaba