Benimde bebeğim böyleydi şimdi 4 aylık oldu ağlamıyor ama sürekli kucağımda diyebilirim bir tık düzelti doktor kolik dedi bize akşam hergüm belirli saatlerde ağlamaya başlıyordu asla sakinleştiremiyorduk, duşa sokuyorduk sıcak su hazırlayıp yüzdürüyorduk, zeytinyağı ile karnına masaj, su torbasını ayak kısımlarını koyuyorduk hoplatıyorduk, pış pış süpürge sesi biraz etkili oluyordu maalesef zor sizi çok iyi anlıyorum, bioga ve sab simlax kullandık iyi gelmişti bende rezene ve kimyon çayı içiyordum günde 2-3 bardak sütümden geçiyordu gazını alıyordu böyle böyle azaldı ağlamaları