Bebeğim yeni yeni Allaha şükür sayılardan iki ve sekiz i, baba, gel ve alkış(atış) diyor ve yapabiliyor da.. Yaklaşık 3 aydır uğraşıyorum yeni yeni sonuç aldım. Ancak bazen hepsini unutuyor belki de o an canı istemiyor bilemiyorum. Emekleme yok tutunca yürüyor ama hala dengede sorun var. Hiçbir şekilde yabancısı yok herkese güler yüzlü ve direk sosyalleşebiliyor. Allaha şükür bunları hallettik. Artık bu saatten sonra emeklemez biliyorum ama yürüme konusunu çok merak ediyorum ben mi az uğraştım daha mı fazla üzerine düşmem gerek yoksa tam olarak erken miyiz hala yürümek için.. Bana göre hiç hiç sorun değil Rabbim sağlıklı sıhhatli olmasını basip etsin de tek varsın geç yürüsün ama insanların o saçma sapan soruları yada kıyaslamaları beni fazlasıyla gerdi birkaç kişiyle muhabbeti bile kestim diyebilirim. Ama yürüme konusu bi merak uyandırdı. Oğlumun istemediği hiçbir şeyi zorla yapmadım baktım olmuyor ağlıyor direk bırakıyorum biraz ısrarcı olmalı mıyım kendinen güven gelmesi açısından? Annemin dediğine göre ben 9 aylıkken yürümüşüm yerinde gram duramayan bir çocukmuşum ama benim yavrum biraz da yatmaya düşkün daha sakin yüz üstü yatmıyor doğduğundan beri sevdiremedim emeklememesi belki bundan kaynaklı. Yürümek için de kasları tam anlamıyla kuvventlenmedi mi acaba ? İlk adım arabası aldık heveslensin diye değişik olsun değişik gelsin gözüne diye yürümeyi bırakıp bu kezde onunla oynuyor oturarak 😄 Bu yürüme olayı bir anda kendiliğinden mi gelişicek ?