Resmen yaşadıklarımı,hislerimi bir çok anne yaşıyormuş daha çok sarılma öpme vakit geçirme hissi daha çok sabır yükledi sanki bu deprem bizlere. Beşik hemen yanımda ama oradayken bende güvende hissetmiyorum artık gece uyandığımızda alıveriyorum hemen ortamıza varsın alışsın